onsdag 8 februari 2012

Gaygalan

Ja, detta var alltså anledningen till mitt hemliga uppdrag i Stockholm. Sarek ingick i ett hyllnings-medley till Sveriges schlager-general himself; Christer Björkman på QX-galan/Gaygalan som ägde rum på Cirkus i måndagskväll.
Det var så otroligt häftigt! Tack alla bögar och flator och dragdrottningar och alla andra fantastiska människor! Vi blev rörda till tårar!:-) Och det var givetvis otroligt kul att göra (och se) Christer Björkman så förvånad och chockad!:-)
På fredag klockan 21:30 (tror jag det är, rätta mig om jag har fel) så tycker jag att alla ska slå på TV4 för att titta på Gaygalan.
Det kallas för årets fest och jag förstår verkligen varför. Stämningen var på topp och alla var så glada och trevliga! Jag hade verkligen en toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar