fredag 6 januari 2012

Vilken oerhörd saknad och sorg

Idag står tiden stilla för igår gick en av de färgstarkaste personer jag nånsin träffat ur tiden. Alldeles för tidigt och alldeles för hastigt.

Hartvig Gjesdahl, livet kommer aldrig bli sig riktigt likt utan dig. Försöker samla ihop alla minnen i huvudet och stoppa in de på ett ställe där jag kan förvara de för alltid, men det är så många.
Jag tänker på din familj. Vilken oerhörd saknad och sorg! Det går inte att tänka sig in i hur de känner just nu.
Jag är så otroligt glad över att jag fick lära känna dig. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Man brukar säga att alla människor är unika men du var verkligen unik! Det finns ingen annan som du!

Och till Hartvigs familj; vi tänker på er, hela tiden.

Nu åker vi till Knasiga Kojan så ungarna får springa av sig lite och mamma och pappa kan skingra tankarna en stund.

Och sist men inte minst, tack Hartvig för allt du lärt mig. Det är faktiskt en hel del tro det eller ej.
Man kan faktiskt hänge sitt liv helt och fullt till musiken, det har du lärt mig.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar