lördag 21 januari 2012

Färglöst och vackert

Tänk att man aldrig kan fånga på bild hur vackert det är ute på kvällarna nu. Kallt, snöigt och krispigt. Det ligger som ett mystiskt ljus över träden, så vackert! Men bilden blev närmast färglös. Vill ha en kamera som kan fånga det jag ser. Födelsedagspresent kanske...:-) Men vad är då för kamera man ska ha? Nån som kan?
Som ni ser så har jag fått min snö nu.:-) Men mer än så här behöver det inte komma. Blir så mycket att skotta och blir så tidskrävande när jag är ensam med barnen.


Igår var det Olles första dag på förskolan. Han hade inte tid att sitta stilla en sekund. Allt skulle upptäckas och helst allt på en och samma gång. Gissa om han var trött när han äntligen skulle få sova middag.
På måndag ska han vara med på vilan också. Alltså sova middag på förskolan. Ska bli spännande att se hur det går. Min älskade lilla kärlekskerub!:-)

2 kommentarer: