onsdag 14 december 2011

Magsjuka???

Var med syrran på stan en stund idag. Och vad tror ni händer? Vid kassan inne på Barnens Hus kräks Olle som en fontän!
Han var så himla pigg och glad, och hade varit det hela dagen, så vi åkte vidare. Senare gick vi på UH för att få i oss och ungarna lite mat. Och då händer det igen. Han kräktes inte lika mycket. Men då var det dags att åka hem.

Den snälla personalen plockade ner min mat i en påse och vi åkte hem. Väl hemma var han fortfarande hur pigg och glad som helst.
Nu har jag lagt honom för natten och har hunnit ge honom två flaskor välling sen vi kom hem. Det har han fått behålla så jag undrar om det är magsjuka. Är det magsjuka så missar jag Loas dans imorn...
Kräks han inte mer är det knappast magsjuka. Vi får se.

Nu ska jag fortsätta glo på film!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar