tisdag 8 november 2011

Låter som något annat tycker jag

Fick ett informationsblad idag av en karl som troligtvis jobbar för detta företag. De ska renovera avloppsrören här utanför. Men infon gäller inte oss för vårt avlopp mynnar ut i en annan brunn. Men han tyckte ändå att jag skulle få ett infoblad eftersom det står vilka tider de håller på. "Från onsdag den 16/11 kl 14:00 till och med onsdag den 16/11 kl 24:00".
Till kl tolv på natten! Ifall det skulle leva om så är det tur att de stora barnen inte är här då. De skulle inte kunna sova.

Hur som helst så blev jag lite full i skratt när jag såg namnet på företaget.
AARSLEFF Rörteknik. Det första ordet låter som något annat tycker jag.:-)

Idag började vi dagen med att försova oss. Som tur var så hann Lovisa till fruktstunden. Efter det skulle hon ha gympa. Det är extra spännande idag eftersom idag är första gången hon ska duscha efter gympan. Får se om hon har med alla grejer hem. Min slarviga lilla dam.:-)

Ha en bra dag!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar