onsdag 9 november 2011

Längtar efter egentid!

Det märks att Olle börjar bli stor nu. Han var väldigt bestämd med att berätta, på sitt sätt, att han minsann inte ville sitta vid bordet och äta mat utan att han ville äta välling i sin säng. Sen var han lika bestämd med att berätta att han inte ville ligga uppe i sängen när han ätit upp vällingen. Skrutten...:-)

Senare samma kväll:
Barnen sitter och äter kvällsfika och när de har ätit upp ska de i säng. Längtar efter egentid! Tro vad jag ska hitta på då?

Ännu senare samma kväll:
Blev så lycklig när jag såg att jag missat inte bara ett utan två avsnitt av Sommarpratarna. Tack och lov för svtplay.se!
Lagom till när jag ska gå och lägga mig kommer Danne hem. Då blir det puss- och kramkalas!:-)
Härligt att slippa gå och lägga sig ensam!
Han avslöjade dessutom att han köpt en Toblerone åt mig. Inte mer än rätt då han åt upp den jag fick av mamma som hon köpte när hon var på Cypern för några veckor sedan.
Tack min älskling!♥

Nu ska jag mysa med en kopp te i soffan!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar