söndag 2 oktober 2011

Trött-fis

Efter en hel dag med en massa bus så är lilltjoppen tröööött. Dagen började med firande av storebrorsan Loa som fyllde 4 år idag. Firandet fortsatte på Leos lekland i Umeå. Efter några timmar med en massa bus och skoj så åkte vi hem (jag, Lovisa och Olle alltså, Loa åkte med sin pappa hem). Vi käkade middag och sedan skjutsade jag även Lovisa till sin pappa.

Tänk att det gått en vecka redan! Jag tyckte de nyss kom. Och nu är det en hel vecka tills det kommer igen... Förhoppningsvis går även denna vecka fort. Saknar de redan!
Danne skjutsade vi till flygplatsen idag eftersom han ska jobba i Sthlm i veckan. Så jag är både gräsänka och kidslös... Tur jag har Olle att lägga all min energi på.:-)

Och tänk att Loa har blivit så stor, fyra år idag! Det är inte klokt vad fort tiden går!

Loa 1 månad.

Loa 7-8 månader.

Loa på midsommarafton i år.
Min fina älskade lilla pojke!:-)
Nu är jag så trött själv så jag somnar sittande! Dags att borra in ansiktet i Dannes kudde och låtsas att jag snusar på honom.:-)
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar