lördag 17 september 2011

Skön lördag

Finns det något härligare  än en vanlig helg, utan jobb och annat som står en upp till öronen.
Vi låg kvar i sängen tills klockan var nästan halv tolv. Det har inte hänt sedan Olle låg i magen kan jag säga!
De stora barnen fick frukost och tittade på tv. Vi bara myste. Olle fick välling och somnade om. Danne somnade också om. Och jag låg och spelade Wordfued.:-) (Jollicka är mitt användarnamn om du vill ta dig en match.:-) Fast jag kan än så länge bara spela på Dannes mobil så det kan dröja ett tag innan jag svarar, bara så du vet!:-) )
Vi klev upp och käkade lunch och nu ska vi åka till Knasiga Kojan.
Det är typiskt oss att göra något sånt i sista sekunden. Vi hinner ju vara där i några få timmar. Andra kan tycka att det inte är någon idé att åka dit så sent på dagen. Men vi skiter i sånt.:-) Vi gör det vi känner för.

Just nu sitter jag här och knapprar på tangenterna. Danne duschar och gör sig vacker.:-) Loa är ute och leker. Lovisa spelar spel. Olle satt just och sög på en mutter den lilla skitungen! (Man får hjärtattacker varje dag med den killen!)

Nu ska vi sticka!:-)

Ha en skön lördag!

1 kommentar: