fredag 2 september 2011

Självaste Mr Nordman

Om ni kan föreställa er hur underbart Askungen hade det på balen så gångra det med tio och ni får summan av hur underbart vi hade det på scenen på Södra Teatern igår!:-)
Det var faktiskt en av de roligaste spelningarna som vi nånsin gjort. Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tror nog att alla kände sig mer än nöjda.
Dessutom så fick vi besök på scenen av Håkan Hemlin, självaste Mr Nordman! Gissa om jag var stolt att få stå på samma scen som honom! Nordman lyssnade jag ju rätt mycket på i min ungdom.:-)

Idag är jag rätt slut i kroppen. Det brukar bli så när adrenalinet flödar och man ger allt. Det blir som att kroppen går i dvala dagen efter. Den orkar inte så mycket. Därför ska jag bara ta det lugnt idag och lata mig så gott det bara går! Har en pizza i ugnen och Olle sover sött. Det blev en lååång dag för honom igår så han är extra trött idag.

Imorgon bär det av till Söderköping och S:t Laurentii kyrka. Vi har spelat där förut så det blir ett kärt återseende.:-) Hoppas vi ses om ni bor i närheten eller har vägarna förbi!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar