tisdag 23 augusti 2011

Sent om sider...

...när det är dags för The Ark att lägga av, har jag blivit ett fan på riktigt.
Satan vad bra de är!
Har alltid varit ett fan, men inte haft tid att lyssna igenom deras låtar ordentligt. Har bara hört de på radion och kunnat låtarna lite smått.
Men nu har jag upptäckt deras storhet.
Min favorit är såklart It takes a fool to remain sane. Det har alltid varit min favorit ända sedan jag såg videon första gången på ZTV.

De öppnade en helt ny värld för mig. Efter att ha varit insnöad på Elton John i en massa herrans år så hörde jag något nytt men som jag samtidigt kände igen.
"Tänk att ny musik kan låta så tidlös, som om den skrevs för 25-30 år sen."
Det var stort för mig.:-)

Jag har redan bestämt vilken låt jag ska göra en cover på. Den kommer bli grym!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar