onsdag 6 juli 2011

Det är det värt

Vi har haft underbart väder idag, har fortfarande underbart väder. Och vi har varit på Grönan heeela dagen! Jäklar vilket äventyr säger jag bara! Men jag måste ge barnen en stor eloge för de har varit SÅ duktiga! Inte en enda gång har de sprungit iväg och de har lyssnat nästan hela tiden.
Jo förresten, en gång gick Loa iväg ifrån oss men jag hade ögonen på honom hela tiden. När han trodde att han tappat bort oss blev han jätteledsen och rädd. Bra för honom att få känna på det, på ett sätt. För efter det gick han inte en meter utan oss och kollade efter oss hela tiden.
Han är en riktig liten tuffing min Jojja. Han tordes t.o.m. åka Blåtåget (även kallat spöktåget) med mig. Plus att han åkte en av karusellerna alldeles själv! Mammas stora kille.:-)
Nu vilar vi på hotellrummet innan maten.
Det är svårt att hålla sams på en liten yta på ett hotellrum, men jag tror att det är nyttigt också.
Mina fina fina ungar! Gud vad jag älskar er! Trots att ni promenerar mig på nerverna nästan hela dagarna.;-)
Men det är det värt. Ni är värda ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar