söndag 10 juli 2011

Dåligt McDonalds! Dåligt!

Ursäkta mig (igen) men fy vad McDonalds är usla!
Inte nog med att de lurar sina anställda på lön, de lurar sina kunder också!
Vi stannade i Sundsvall för en stund sedan för att köpa lite mat till barnen. Happy Meal med kycklingnuggets och strips blev perfekt. Men de behövde inget att dricka, barnen hade juice i bilen. Det sista de behövde nu var en sockerkick.
Så vi sa till i beställningsluckan (vad heter det???) att vi inte behövde någon dricka.
Tjejen som tog emot beställningen säger då på fullaste allvar att det blir dyrare att välja bort drickan eftersom det då inte blir ett Happy Meal... Ursäkta?! Blir det dyrare???
Är det inte bara att slå in det som ett Happy Meal och sedan bara strunta i att ställa ner några drickor i boxarna? Hur svårt kan det vara?
Vill de inte ha nöjda kunder?
Dåligt McDonalds! Dåligt!
Dumma som vi var valde vi att ta det dyrare alternativet än att välja det billigare och istället slänga drickorna... Vi gjorde iaf miljön en tjänst genom att inte slänga de onödiga drickorna.
MEN hade jag jobbat på SKIT-McDonalds, jag menar McDonalds, så hade jag iaf gjort mina kunder nöjda och glada genom att erbjuda de det billigare alternativet. Bara för att jag är så jäkla snäll och trevlig!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar