tisdag 28 juni 2011

Här gömmer jag mig

Har just anlänt till Stockholm. Står i ett parkeringshus och väntar på att Danne ska komma med tåget.
Jag tycker verkligen inte om att köra i storstäder! Jag är alldeles skakis nu efter att ha kört hela vägen till Centralen för att upptäcka att det inte fanns en enda parkeringsplats kvar till mig! "Vart kör jag NU?!"
Händerna började skaka och hjärtat klappa. "Måtte jag inte behöva backa! Men nej, där är en utfart!"
Trångt! Stor stad men så helvetiskt trångt!
Tillslut hittade jag ett parkeringshus, här gömmer jag mig. Danne får hitta mig här, om han kan...;-)
Jag älskar Stockholm men jag skulle inte kunna bo här. Jag förstår varför man vill bo här men det är inte jag.
Jag trivs att bo i en småstad. Och nej! Alla känner inte alla!:-)
Nu börjar Olle tröttna på att sitta i bilen. Ska försöka få honom på bättre humör.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar