söndag 1 maj 2011

Men jag orkar inte

Lämnade kidsen hos sin far för en liten stund sedan.
Tänk att det ska göra så ont i mammahjärtat varje gång jag lämnar de... Jag vet att de har det bra. Men ovissheten tär på min själ! Tanken på att något kan hända dem när jag inte är där gör så ont! Att jag inte är den som tröstar om de gör sig illa eller är ledsna... Det gör så ont!
Och jag säger det igen: jag VET att de har det bra! Men ändå har jag dessa känslor, såklart!
Och även fast jag nästan nyss har lämnat de, så saknar jag de så jag håller på att gå sönder!
Längtan suger orken ur mig just i detta nu. Shit vad trött jag är!
Jag orkar verkligen inte ta hand om tvätten och annat som behöver göras och som är läge att göras när de stora barnen inte är här.
Men jag orkar inte... Jag orkar ingenting just nu... Bara gråta tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar