måndag 16 maj 2011

Lagom till vår resa

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker!
Kan ni fatta att jag till helgen befinner mig i ett annat land med värme och förhoppningsvis sol! Jag längtar som en gnu!
Sprang nyss iväg till affären och handlade mjölk och juice. Det är svinkallt ute!!! I skrivande stund endast 5 grader! Så ni kan gissa att jag längtar till fredag förmiddag när vi kliver av planet.

Idag har dagen, förutom att ta hand om barnen, mest bestått av att tvätta, tvätta och tvätta lite till. Så imorgon blir vikning av all tvätt dagens bestyr.
Nu ska vi lägga en trött liten kille som varit vaken lite längre än vanligt.
Han har varit rätt lös i magen den senaste veckan, lagom till vår resa. Men nu är han på bättringsvägen som tur är!
Det ska bli skoj och spännande att resa med detta glada lilla pyre!:-)
Nästa gång ska vi resa med alla tre vildingar. Förhoppningsvis så blir det nästa år.

Nä hörni, nu somnar jag!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar