torsdag 19 maj 2011

Hemligt uppdrag; uppföljning

Jag har ju glömt att avslöja mitt hemliga uppdrag. Kanske för att det varit lite mycket nu innan resan och så. Men här kommer det iaf:
Jag är en av jurymedlemmarna i årets Svensktoppen Nästa! här i Västernorrland!:-)

Skitskoj! Men svårt. Tyvärr kommer jag inte kunna vara med på länsfinalen som går av stapeln den 27 maj i Ånge eftersom jag fortfarande är bortrest då... Men mina kära jurykollegor sköter det där med glans!:-)

Jag och Jerry Thåström intervjuades i P4 Morgon den 2 maj och så här lät det då:

Lyssna: 08.00 - 08.30 måndag 02 maj 2011
(Vi dyker upp ca 15 min in i ljudklippet.)

Nu ska jag underhålla min gnällige son som tycker mamma är jättetråkig som bara sitter framför datorn och kräver hennes uppmärksamhet!:-) Men bara för en stund, för sen måste mamma Sarek-blogga!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar