onsdag 13 april 2011

Man kan ju inte gå på Ikea utan att handla värmeljus

Jag har lugnat ner mig lite sen inlägget igår. Det känns bättre och inte lika farligt idag.
Berättade ju inte att jag och Olle var i Sundsvall hela eftermiddagen på mitt hemliga uppdrag.:-)

Efter det så gick vi en stund på Ikea och inhandlade lite grejer. Man kan ju inte gå på Ikea utan att handla värmeljus.;-)
Hittade lite saker till Olles rum också, som vi ska måla om och fixa. Har äntligen kommit på vilken färg det ska vara på väggarna. Har en massa idéer som jag vill få ur mig, men jag får snällt vänta tills det finns tid. Rummet måste ju vara urplockat också och det är där problemet ligger. Våran gamla 160 säng står därinne. Min pappa ska komma och hämta den, får se när det blir av.
Olle ska ju ändå inte få eget rum än.

Nu ska jag och min älskling krypa ner under täcket och glo på en film. Trötta som hundar är vi.
Imorgon kväll kommer våra små monster hem igen. Och den här gången stannar de en hel vecka!:-)

På lördag åker jag till Trollhättan inför spelningen på söndag. Är inte hemma förrän på måndag... Danne får dra hela lasset, men det fixar han.:-)
Jag älskar att sjunga och stå på scen men om jag slapp resorna så vore det perfa. Tänk om man kunde beema sig som de gör i Star Trek! Faan vad gött det skulle vara! Men det kommer ju aldrig att hända...

Jaja, nu blir det film och mys. Får försöka lista ut hur jag ska uppfinna en beemer tills på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar