lördag 9 april 2011

Lördag kväll

Idag tog vi en sväng på stan. Vi hade tänkt att promenera in men det är så fruktansvärt blåsigt så vi tog bilen istället.
Jag vill inte riskera att min röst blir sämre nu när jag ska sjunga nästa helg. Och jag vill ju inte att lillgubben ska bli sämre heller. Stackarn, han har fortfarande hosta...

Tittade lite på ett par nya jeans eller byxor men hittade inga. Däremot hittade jag en jättesnygg t-shirt och en jättesnygg huvtröja. Hittade också en present till Lovisa (hon fyller ju år snart :-). Efter det gick vi på Asia Thai Palace och käkade.
Om ni bor i Ö-vik med omnejd så ska ni veta att det är den bästa restaurangen när det gäller kinesisk, thailändsk, vietnamesisk mat och sushi! Morsan har talat!;-)

Nu ska vi mysa ner oss i sängen och glo på film innan vi somnar.:-) Imorn ska jag och Danne göra tårtor. Hoppas det kommer några som vill smaka... Ha en fortsatt mysig lördag kväll/natt!

3 kommentarer:

  1. Jag måste bara berätta vad din Lovisa precis sa :) Jag var lite
    arg på Nils då säjer hon:
    Hörru, lugna ner dej lite..andas.."
    och så visar hon hur jag ska andas :)
    Men var har du lärt dej det? På TV!
    Sötnosen :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag brukar säga så till både henne och Loa när de blir lite uppspelta eller hyperventilerar, som de kan göra när de blir arga.:-D Lovisa brukar säga det till mig också när hon märker att jag blir upprörd över nånting. Haha, sötgumman! Hon är ju värsta livscoachen!;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ja hon säjer många roliga
    och kloka saker :)ha det bra!

    SvaraRadera