torsdag 17 mars 2011

Snart kanske jag kan knäppa dem också

Gick igenom alla mina gamla jeans imorse. Kan inte fatta att jag gick upp så mycket under senaste graviditeten!
Men jag börjar sakta men säkert tappa gravidkilona. Blev så lycklig när jag provade mina gamla sommarbyxor. Jag kan ha dem!:-)
Så då behöver jag inte träna så hårt inför utlandsresan och sommaren. Jag är så otroligt lat! Men jag måste få upp flåset lite så jag orkar sjunga iaf.;-)

Ett par av jeansen fick jag nästan på mig. Snart kanske jag kan knäppa de också!
För några månader sen fick jag inte ens upp dem över låren. Så jag är skitlycklig!:-)
Idag har jag på mig jeansen jag köpte strax efter förlossningen. I början kunde jag inte knäppa dem men nu knäpper jag dem hur lätt som helst och jag får dra upp dem nästan hela tiden.

Som sagt; sakta men säkert.
Och vem bryr sig egentligen? Jag har ju redan världens underbaraste man som älskar mig precis som jag är och tycker jag är den vackraste i hela universum med eller utan 10 kilo!

Idag är en bra dag! Så det så!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar