torsdag 10 februari 2011

Men sov unge!

Olle har vaknat med jämna mellanrum under hela natten. Så det känns som om jag inte sovit nånting...
Ska dra upp honom nu tillsammans med dom andra ungarna få se vad han tycker om det...

Faan oxå! Jag som trodde att jag skulle få sova och vara pigg och alert idag...
Det blev rätt sent för mig igår oxå för när Danne är borta så har jag så svårt att gå och lägga mig. Det är ju liksom inget roligt med en stor tom säng och ingen att prata eller mysa med...:-)

Vaknade vid 05:30 av att Lovisa slagit på Mamma Mu på sin stereo och nästan vridit upp ljudet på max.
Och nån har vridit på värmen inne i vårat sovrum så det är som att sova i en bastu! Kanske därför Olle sovit så dåligt? Eller så är det kanske nåt med magen...?

Hur som helst så måste vi ändå kliva upp nu...
Får försöka vila sen innan jag hämtar kidsen på dagis.
Det blir aldrig som man tänkt sig...... Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar