måndag 21 februari 2011

30 dagar

Dag 30 – Ett till ögonblick

När vi var i New York 2009 gjorde jag två graviditetstest som visade väldigt svaga plus. Så vi gick till en sån där typiskt amerikansk affär som man ser i filmer där man kan handla ALLT, från mat till mediciner. Där köpte vi ett digitalt graviditetstest och gick tillbaka till hotellet.
Jag gick in på toaletten och kissade på stickan och väntade i tre minuter. Ganska snart stod ordet "Pregnant" i det lilla fönstret.:-)

Efter att jag samlat mig gick jag ut från toan med ett leende och med stickan i vädret och tänkte väl att Danne skulle se på min min att det visade positivt. Men han låg på sängen och höll för öronen och blundade! Han var så rädd för att det skulle visa negativt så han ville varken höra eller se hur ledsen jag blev.

När jag ruskade hans axel så flög han upp en halvmeter och utbrast "Faan vad du skrämde mig!".
När jag visat testet så satt vi bara och tittade chockat på varandra med fåniga leenden.
Det var sant! Vi var gravida!:-)


Nu är mina 30 dagar slut. Även om det tog mer än 30 dagar att slutföra det, men det är sånt som händer.;-)
Ciao!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Nu vill vi ha uppdateringar, vad händer? :-)

    SvaraRadera