söndag 30 januari 2011

Tur för mig

Vad var det jag sa? Nu har dom rosa blommorna dött... Finns det inga blommor som blommar som jag klarar av?! Börjar bli lite smått trött på att alla sådana blommor ska dö för mig... Dom enda blommor som trivs hos oss är såna som man vattnar rätt sällan. Och dom enda blommande blommorna jag har (förutom dom där döende stackarna i hallen) är plastblommor. Som tur är så går det ju att köpa riktigt snygga plastblommor nu för tiden. Tur för mig!;-)

Nu ska jag äta sushi!:-)
Sen blir det mys framför tv:n med storgubben och lillgubben!:-)

Ha en mysig kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig allt för väl i det du skriver om blommor som dör. Jag verkar mest klara av Paradisträd. De tål lite uttorkning och att jag dränker dem då och då. :P Jag råkade faktiskt ha ihjäl en svärmors tunga också. Vilket borde/ska vara omöjligt... tror dock att jag övervattnade den. Otroligt klantigt!

    SvaraRadera
  2. Tror att jag oxå lyckats ta ihjäl en svärmorstunga en gång. Tror att jag satte om den, vilket blommor ska må bra av. Men tydligen inte den...

    Fortsätter nog att hålla mig till fejkblommor-a-la-Ikea.:-)
    Men jag kommer nog fortsätta att köpa billiga blommande blommor då och då ihopp om att jag en dag kanske lyckas med dom.:-)

    SvaraRadera