söndag 21 november 2010

Ugg ugg!

Åh, vet ni! Jag ska få en tidig julklapp av min älskling!:-) Jag beställde dom i förrgår. Har velat ha sådana skor i flera års tid men aldrig haft råd att köpa ett par. Har egentligen inte det nu heller, men om denna vinter blir lika kall som förra vintern så vill jag ha ett par skor som håller mig varm.
Här är dom!:-)


Dom är lite fulsnygga. Fast jag tycker dom är mer snygga än fula nu.;-) När vi var i New York så stack jag ner foten i ett par. Åh jävlar, säger jag bara! Det var som att kliva på moln! Har aldrig provat skönare skor förut! Hoppas bara att det är rätt storlek...:-/

Ikväll vann jag budgivningen på ett par Kuoma-skor på Tradera till Loa oxå. Har kollat på Blocket efter såna men dom försvinner ju på en gång. Har ögonen på ett par till Lovisa oxå. Så i år ska alla få sköna varma skor så vi klarar ännu en vargavinter.:-) Ska sälja lite grejor själv som vi inte har användning för så tillslut kanske vi tjänar några kronor. Vi som tyckte vi var smarta som köpte nya vinterskor till ungarna i våras när dom sålde ut förra årets vinterskor. Men vi kunde ju inte veta att ungarnas fötter (i synnerhet Loas) skulle växa så förbenat!:-)

I värsta fall behöver dom nya overaller oxå... Den dagen, den sorgen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar