lördag 23 oktober 2010

30-årsfest

Är nästan nyss hemkommen från min bästis Tessans 30-årsfest. Jaa, nu är vi gamla...;-)
Var kul att få överraska henne som hon överraskade mig. Fast allt jobb gjordes av hennes tjej Maria med familj. Det enda vi behövde göra var att hålla henne hemifrån hela dan.:-)

Mår fortfarande småkymmigt... Är rejält förkyld, hes, har ont i halsen och känner mig lite febrig. Sitter i sängen nu och funderar på att somna till nån bra film. Undrar bara vilken...
Två av mina tre män i livet ligger bredvid mig och sover. Dom är trötta efter allt festande.;-) Jag är supertrött jag med men visst är det skönt att bara somna till en film?:-) Det tycker jag iaf!

Jag har ätit så mycket ikväll så jag har världens halsbränna. Det har jag inte haft sen jag var gravid. Måste göra nåt åt det. Måste ta lite hostmedicin oxå. Och borsta tänderna. Sen blir det sängen igen och film!:-)
Imorn ska vi, iaf jag, ta en rejäl sovmorgon!
Imorgonkväll kommer barnen till oss för att stanna i ett dygn när deras pappa jobbar. Det blir mys att få rå om dom när dom egentligen inte ska vara hos oss.

Nä nu får det räcka!
God natt!

P.S. Snön kom inatt! Och imorn är det precis två månader kvar till julafton. Kul! Längtar!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar