fredag 17 september 2010

Rutschkana

När hela dan har gått inser jag att jag har glömt att ringa till ungarna. Dom är extra länge hos sin pappa den här gången. Får ringa dom imorn. Saknar dom nåt fruktansvärt!

Sitter och myser med Olle i famnen och försöker skriva en text till en nyskriven melodi. Men har ingen fantasi. Är det möjligt att ha inspiration att skriva musik men ingen fantasi? Det är typ så det är för mig iaf.

Väntar även på att klockan ska närma sig halv tolv så jag kan hämta Tessan som jobbar kväll. När jag kommer hem igen ska jag bara krypa ner under täcket. Har varit så otroligt trött idag! Å andra sidan har det åskat och spöregnat så det är inte så konstigt att jag känt mig tung i huvudet...

Imorn bär det troligtvis av till Ikea. Vi ska förhoppningsvis få sälja vår tvättmaskin och torktumlare till en tjej i Sundsvall så då tar vi Ikea i samma veva. Om vi bara kunde bestämma oss för vilken soffa vi ska ha... Den vi har har gått av på mitten så det känns som att sitta i en rutschkana. Inte så skönt, man glider liksom sakta men säkert av.:-)

Senare samma kväll:
Nu har jag skjutsat hem Tessan. Har fastnat vid datorn så nu är klockan alldeles för mycket igen.
Nu tror vi iaf att vi vet vilken soffa vi ska köpa. Vi ska även köpa lite roliga grejor till barnens lekrum som dom ska ha nere i källaren. Där ska vi även ställa den gamla soffan. Det får bli deras mys-soffa.:-)

Nu sitter jag i sängen och tittar på mina sovande killar. Dom är tamejfasen finast i världen!:-) Är så lycklig att jag har en så fin familj. Och snart kommer dom som fattas. Bara några dagar kvar nu. Då ska dom äntligen få se sitt lekrum!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar