måndag 26 juli 2010

Tror jag har sett alla förlossningsfilmer som lagts ut på Youtube

Jag saknar solen. Det har regnat och varit mulet och rätt kallt i två dagar nu. Det känns nästan som att sommaren är över... Känner att jag skulle behöva lite sol imorn för att få lite energi inför förlossningen. Man blir ju nästan deprimerad av dåligt väder. Ingen bra kombination när man går i väntans tider...

Och denna väntan... Daaaaaaaaah! Tror jag blir galen snart!
Barnen är hos sin pappa till imorn. En skön liten paus och avlastning för oss. Men samtidigt så går tiden fortare när barnen är här och man har annat att tänka och fokusera på. När det bara är vi två så går vi typ bara och väntar. Nu har vi lyssnat på Mammas nya kille och fått oss ett gott skratt. Under tiden har Danne målat elementet. Nu ska vi se på film tills vi somnar. Sovmorgon imorn eftersom barnen inte är hemma.

Tror jag har sett alla förlossningsfilmer som lagts ut på Youtube. Nu är jag peppad och laddad! Nu vill jag att det ska vara min tur! Jag vill snusa bebis! Och jag vill inte vara stor och otymplig längre! Och jag vill inte ha ont i bäckenet längre! Jaja, det blir väl när det blir...

Nu ska vi fly verkligheten för en stund och ge oss in i filmens värld. Kanske har det hänt något när vi kommer tillbaka...;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar