fredag 30 april 2010

Strax...

Strax kommer barnen! Som jag saknar dom! Träffade dom en snabbis igår efter att jag varit på kvartsamtal på Loas dagis. Alltid roligt att höra hur barnen uppför sig.:-)
Man kan inte förvänta sig så mycket annat än att dom uppför sig precis som hemma. Vilket är väldigt bra eftersom det betyder att dom är trygga. Annars hade jag blivit orolig om dom sagt att han satt lugnt och stilla och inte sa något. Nu är det tvärtom, tack och lov!:-) Han har lika mycket spring och bus i benen på dagis som han har hemma. Lika tjurig där som hemma verkar han oxå vara. Tjurig men oxå känslosam, pratglad och sprallig med bus i blick. Det är min Jojja det, världens goaste kille!:-)

Ikväll blir det nog att vi söker upp nån brasa nånstans, kanske åker till Tessan och myser beroende på hur trötta barnen är. Men efter brasan vill jag vara inomhus. Är så frusen idag. Och det är långt ifrån varmt ute. Bara grått, blött och rått... Längtar till sommaren! Men när sommaren väl är här kommer jag väl sitta här och klaga på att det är för varmt...;-)

Ha en trevlig Valborg! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar