måndag 29 mars 2010

Gävle - Trollhättan

Underbart med gigg! Vilken härlig publik och vilka härliga körer, både i Gävle och Trollhättan! Jag älskar verkligen mitt jobb!:-) Men resandet är mindre kul... Ibland önskar jag nästan att man kunde beema sig till nästa ställe (typ som dom gör i Star Trek). Sverige är ett rätt stort land när man tänker efter.:-) Om inte annat så känns det i baken och ryggen efter en lång bilfärd.;-)

Men nu är helgen över. Tillbaka till vardagen, nästan iaf. Enda skillnaden är att vi inte har några barn den här veckan... Det var några knoddar som sprang runt i kyrkan igår innan Magiska Toner-konserten satte igång. Då saknade jag och Danne barnen ännu mer. Men om några dagar så är dom hemma igen.

Imorgon går jag in i vecka 23. Tiden flyger fram! Snart har vi våran bebis här!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar