torsdag 24 september 2009

I Stockholm

Jag och barnen är hos Danne i Sthlm nu. Vi har varit här sen i torsdags förra veckan. Det har gått otroligt bra med två barn och två vuxna i en liten lägenhet på 45 kvadrat.
Idag finns det dock inte så mycket att göra... Det har regnat mest hela dan. Barnen vaknade tidigt imorse så det är svårt att aktivera dom och hitta på saker att göra. Det har mest blivit tv- och filmtittande. Men det är ju mysigt det oxå.:-)

Men imorn bär det av hem till Ö-vik igen. Jag älskar Sthlm, men jag trivs bäst i norr. Så det ska bli skönt att komma hem. Och i helgen så är jag och Danne barnfria så det ska bli både mysigt och skönt. Även om jag älskar mina barn över allt annat så är det otroligt skönt att få vila upp sig emellanåt. Dom små liven kommer tillbaka på söndagkväll så det blir en kort helg hos deras pappa.

Väntar på att Loa ska somna i soffan. Det är på tiden, så han hinner sova nåt. Hihi, nu somnar han!:-D Det gick fort!:-) Han somnade under tiden jag skrev det här stycket!!:-D

Nu ska jag och Lovisa äta glass!:-)

Ha det gött!

Jessie - in love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar