torsdag 4 juni 2009

Tutt-avslutning

Förlåt! Vet att jag är kass på att uppdatera bloggen... Men det har faktiskt varit lite mycket den senaste tiden... Eller jag har bara inte orkat om jag ska vara ärlig.:-)

Och nu orkar jag faktiskt inte sitta här så mycket längre heller.
Har somnat med ungarna varje kväll den här veckan eftersom jag varit den som lagt dom då Lars skulle upp tidigt för att jobba. Men ikväll är det han som har lagt sig med dom (Tack gubben! Puss!) och nu är det jag som ska vara uppe en stund och glo på film och käka godis!:-)
Tro vad man ska se då...? Fast det är ju det minsta problemet...;-)

Här följer några bilder och filmer från den gågna veckan...

Lovisa fyllde ju år förra onsdagen. Fyra år! Gud vad fort det har gått! Då fick hon en studsmatta. Den var ju till Loa oxå såklart. Gissa om dom blev glada?!:-)


Lovisa spelar munspel iklädd mamsens nylonstrumpbyxor!:-D
Samma dag som den här bilden togs (alltså för en vecka sen) slutade hon med tutten/nappen. Hon gnällde lite under dagen men när kvällen kom sa hon inte ett ord. Varenda gång vi nämner tutten så säger hon stolt att hon har slutat.
Otroligt! Trodde inte att det skulle gå så enkelt och smidigt!


Sötungarna sover intill varann i Solberg där helgen spenderades med mys, godis och god mat.:-)
(Tredje natten utan tutte!)

Mitt knark. Utan dom här pillrena får jag blåsor överallt i munnen. Har du problem med afte så prova det här! Det fungerar!

Se vilken ordentlig son jag har!:-)

Hittade ett par skor härom dagen. Vill ha!




Nu blir det film! Tjolahopp!

2 kommentarer:

  1. Haha
    Så roligt :D

    Dröm om prinsar/prinsessor och troll!
    Det är ett exotiska uttryck
    Zzzzz Zzzzz
    Fred från Frankrike

    SvaraRadera
  2. Ja han var det årdning på !!!

    SvaraRadera