måndag 15 juni 2009

Bra, men beroendeframkallande

Regn, regn, regn och åter regn... Hur länge ska det regna?!

Är less på att vara hemma ensam med barnen oxå. Fast det har gått ganska bra om jag ska vara ärlig. Trodde jag skulle få ett nervsammanbrott av att påbörja ännu en vecka.
Lars är ju uppe i stugan och jobbar och det kommer bli så fint.
Svärmor sa: "Sen när det är klart däruppe så kan du lämna Lars hemma med barnen och åka dit upp ensam." Och det ska jag ta mej faan göra! När det väl blir klart....

Är trött som bara den... Men det kan bero på att jag suttit uppe och Traderat inatt. Tiden går fort framför datorn. Har köpt lite nya jackor åt barnen som varit nödvändigt.
Har även fått sälja lite själv. Och inatt satt jag uppe och lade upp fler annonser. Har typ redan tjänat igen allt jag lagt ut för att köpa nytt (eller rättare sagt begagnat) till barnen. Tradera är bra, men beroendeframkallande.

Ska öppna en energidryck så jag vaknar till liv (lika beroendeframkallande det!). Sen åker jag och ungarna in till stan. Måste hämta ut nya p-piller (här blir inga fler barn gjorda!:-) ). Och sen åker vi till Max och handlar burgare! Vägrar att stå framför spisen fler gånger idag! Och Lovisa blir ju glad. Dessutom kommer jag ju bli rik på mina Tradera-annonser, hahaha!;-D

God afton!

2 kommentarer:

  1. härligt att du får ut några pengar på tradera! jag tycker jag blev lurad där.
    säg till lars att du måste få tid utan barnen! superviktigt!!!!
    trots att vi är borta blir det en hel del själv med barnen, P ska röra här o såga träd därosv.... men idag ska vi sitta ner tillsammans o planera bröllop.

    SvaraRadera
  2. Det gäller att man säljer märkeskläder. Då kan man få tillbaka nästan lika mycket so man gav för det. Lite sjukt tycker jag, men det är bra för oss panka mödrar...;-)

    Ska säga till Lars. Men han förstår faktiskt. Han låter mig nog sova ut på tors.:-)

    Härligt! Petter måste bli insatt i hur mycket som finns att göra när det stundas bröllop! Ge han bara!;-D

    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera