måndag 11 maj 2009

Smått och gott!

Har ju glömt att lägga upp bilder från min födelsedag!


Här är en nyvaken 29-åring som fått frukost på sängen.:-)


Fikabordet i Solberg där jag firades.


Min lillasyster Anna-Maria. Typ sötast i världen!:-) Förutom mina egna barn då.;-)


29-års tårtan. Gjorde den själv. Det blev ett konstverk och ack så god om jag får säga det själv!;-)

En super duper glad Tjofis dagen till ära. (Detta var typ sista fotot på henne innan hon klippte av sitt hår.)

Så här såg det ut när hon klippt sig själv....

Roligt...

Men hon blev ju faktiskt jättefin som korthårig!:-) Det här filmade jag när hon var nyklippt och nöjd!;-)

Här filmade jag en trött Loa när vi var på sjukhuset. Han hade ju nästan inte sovit nåt natten innan och var så trött på kvällen, men försökte ändå hålla sig vaken genom att låta på det sättet han gör här. Sååå söt!:-)

I nästa sekund sov han.:-)

Här är han pigg, glad och frisk igen! Och en massa ord har börjat trilla ut ur hans mun!:-)

2 kommentarer:

  1. Joyeux anniversaire !
    Je vous souhaite beaucoup de bonheur.
    Sareks beundrare från Frankrike.
    Grattis till din vackra familj.
    Förlåt, min svenska är så dålig.

    Fred från Frankrike :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Frankrike!:-)

    Härligt att vår musik spridit sig till detta vackra land! Tyvärr kan jag inte franska men jag tycker att det är ett av de vackraste språken.

    Kramar från Sarek-Jessica i Sverige!;-)

    SvaraRadera