torsdag 21 maj 2009

Lite bilder och videoklipp

I stan finns dom här underbart vackra träden som blommar i rosa på våren. Jag ÄLSKAR dom! Vill ha ett sånt!


Jag och Lovisa... Eller ja... Iaf jag såg på Eurovision i lördags.

Loa är helt otrolig! Det finns nog inget ställe han inte skulle kunna somna på!



Det här är min katt Nalle som bor hos min pappa. Han är en av dom mest annorlunda katter jag nånsin träffat på! När Brynolf var nyfödd så försvann hans mamma och jag bestämde mig för att ta hand om honom och hans bror, Pontus. Jag gav dom mat i form av modersmjölksersättning i en medicinspruta. När dom var mätta och belåtna lade jag dom i en gammal tvättkorg. Då hoppade Nalle ner till dom och slickade dom rena från mat och tog hand om kiss och bajs. När det var dags att börja gå på lådan så var det han som lärde dom hur det skulle göras. Helt underbar katt! Utan honom hade jag aldrig klarat tiden som småkattsmamma!:-)




Det här filmade min pappa i vintras när Nalle åkte spark. Han älskar det! Och det går fort kan jag lova! Förstår ni nu att han inte är nån vanlig katt.:-)

Loa och Anna-Maria. Sååå söta!:-)


SM i snarkning!:-)

Kärleksparet; Lovisa och Oscar.:-) Jag frågade om dom skulle pussas. Då log Oscar och sa "Vi har redan pussats". "Jaså" sa jag. "Vi pussades på studsmattan" fortsatte han. Finns det nåt sötare?!:-D




Den ena nykomlingen i akvariet. Våran sugpropp!



Den andra nykomlingen. Blev störtkär i den när jag såg den i butiken och var bara tvungen att köpa den! Så himla fin!

Och här har vi gamlingen.

Min barndomsvän Maritha. Sprickfärdig och vacker som en gudinna! Idag fick jag ett sms där hon berättade att deras lille Arvid kommit till världen imorse. Grattis!:-)

Loa med handen i sidan när han inspekterar tjejerna när dom dansar. Söööt!

"Det ser ut som en zebrabil!" sa Lovisa när vi handlade burgare på Max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar