söndag 17 maj 2009

Grattis Norge!

Tyckte den låten var rätt bra faktiskt. Lars tyckte den var bäst, vilket var roligt. Något jag lade märke till och kanske ni andra oxå, var att det var mycket folkmusiktoner i år. Det brukar det väl vara varje år men extra mycket i år. Plus att det var en låt med folkmusiktoner som vann. Det tycker jag är lite häftigt.:-) Det blir som mer och mer populärt. Och det känns ju extra kul när man jobbar med det själv.;-)
Annars satt jag med telefonen i högsta hugg och tänkte ringa på min favorit. Men jag hade ingen favorit...:-(
Kanske lika bra det, jag sparade ju på mobilräkningen!:-D

Snart, när jag plockat ihop alla grejor och fixat håret och klätt på barnen, så bär det iväg till Mellansel och morfar Göte och Tsveta och barnens moster Anna-Maria. Det ska bli kul!:-)

Loa börjar bli trött och grinig så det är bäst jag skyndar mig på!

Ha en mysig söndag!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar