lördag 7 mars 2009

Snoppen är lös!


Så här knäpp blir man tydligen av att äta pannkakor med blåbärsglass.;-) Grejen var att när Loa skrek så låtsades jag bli rädd och det tyckte han var helfestligt.:-) Barnen är sååå jävla söta när dom skrattar så har hjärtligt som Loa gör på den här filmen! Det är livet!

Dagen efter åt vi pannkakorna som blev över till lunch. Dom var fortfarande lika populära!:-)

Märkte ni att det var bättre kvalité på den nedersta filmen?:-)

Gårdagens citat:
Igår var jag och Lovisa på Willys och handlade. Och för att hålla koll på henne (än att hon springer iväg och jag måste jaga henne runt hela affären) så satte jag henne i sitsen på kundvagnen. Hon är ju så liten och nätt så hon får ju fortfarande plats i den.

Hur som helst, när jag byter blöja på Loa eller när han brukar springa runt naken innan läggdags så brukar jag ropa "snoppen är lös, snoppen är lös". Det tycker han är roligt och han är ju sååå kär i sin snopp, han springer och drar i den hela tiden.;-) Dessutom blir Lars varse om att lillkillen är lös med snoppen i högsta hugg och det kan hända en olycka på golvet när som helst, så man får vara uppmärksam så man inte halkar i grabbens kiss och bryter lårbenshalsen.

Hur som haver så står jag där i godan ro och plockar paprikor i en plastpåse, när jag plötsligt hör Lovisa ropa: "Snoppen är lös, snoppen är lös! Snoppen är lös, snoppen är lös!"
Tur att det bara var jag som förstod vad hon sa!:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar