onsdag 11 mars 2009

Maskerad

Ikväll ville barnen som vanligt klä ut sig lite.:-)

Båda barnen ville vara prinsessor så vi löste det på ett väldigt smart sätt.
Loa i underdelen och Lovisa i överdelen.:-)

Sen ville Loa inte vara prinsessa längre.
Cooling-Loa i svarta solbrillor, Pippi-byxor, Pippi-förkläde...

....och giraffryggsäck på ryggen.:-D

Vill köpa fler utklädningsgrejor till dom eftersom dom tycker det är så roligt. Typ pirat-, brandman-, polis-, riddare-, cowboy-, drakkläder och djurkostymer.

Nån som har tips på ställen där man kan hitta sånt billigt och till någorlunda bra kvalité?

Godkväll!

5 kommentarer:

  1. Så söta!
    Kolla www.bodega.se Dom har rätt mycket kul :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag hittade dom. Fastnade vid alla sminkningar man kan göra. Riktigt coolt! Nu längtar jag till Halloween!:-)

    SvaraRadera
  3. Hej Jessica!

    Hoppas att allt är bra med dig och familjen. Ville bara tala om att jag börjar skriva på min gamla blogg på metro igen. Bara så du vet. Om du vill läsa någon gång.

    Kramar från

    Carina och barnen

    SvaraRadera
  4. Ja man fastnar lätt där!
    Jag vill också ha Halloween! :)
    Kanske skulle ändra tema på mitt bröllop...?! Haha...

    SvaraRadera
  5. Jessica!

    Vilken storlek har barnen? Mina barn har en del utklädningskläder som är för små här. Kunde skickat det till er om det passar. Hör av dig.

    Kram från

    Carina och barnen

    SvaraRadera