fredag 6 februari 2009

Vilhelmina here we come!

Tidigt imorgonbitti bär det av till Vilhelmina. Ska bli skoj att stå på scen igen. Sist, när vi var i Göteborg, så körde vi bara en låt. Nu blir det 2 låtar på dagen och ett helt gig på kvällen.

Och JIIPPIIIIII jag har lyckats fixa barnvakt till våra små älskade monster. Loa är hos min pappa och min bror Johan ska vara här hemma med Lovisa. Så min älskling ska följa med mig.:-) Ska bli så mysigt! Nästan som förr i tiden.;-) Med natt på hotell och allt.:-) Som sagt; det ska bli sååå mysigt och välbehövligt för oss båda. Kan inte komma ihåg sist vi var iväg ensamma, bara han och jag.

Haha, skrattade förut åt Lovisa, hon är så söt! Det blir ju mycket med namn och dylikt, som typ; morfar Göte, morfar Per, mormor, farmor, moster Johanna/Anna-Maria/Marie-Therese, morbror Johan osv...
Så hur som helst så var hon så glad över att Johan skulle komma hit och passa henne. Och när tålamodet tog slut så suckade hon och frågade: "Men mamma, när kommer farmor Johan?"
Hahaha! Hon va så jäkla söt!:-D

Nu ska jag fortsätta packa och mysa med familjen.
Trevlig helg på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar