lördag 28 februari 2009

Mello ikväll!

Efter smyglyssningen på svt's hemsida tror jag så här:

Star Pilots - Higher: Bra låt! Andra chansen kanske...?:-)

Sarah Dawn Finer - Moving on: Powerballad. Men tyvärr tror jag inte på denna låten...

Malena Ernman - La Voix: Åh! Jag älskar ju sånt här, när man blandar olika genrer hej vilt!:-)

Thorleifs - Sweet kissin' in the moonlight: Bra dansbandslåt. Men ingen schlager i mitt tycke. Men dom tar sig säkert till Andra chansen.

Agnes - Love love love: Jag gillar ju Agnes och flera andra med mig. Men denna är inte lika bra som dom singlar hon släppt tidigare i år och förra året. Men bra låt låt ändå och jag hoppas på en Globen-plats för Agnes.

Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går: Fin låt, men ingen schlager....

Next 3 - Esta Noche: Härligt gung! Party party!:-) Kan ta sig långt. Ungdomarna gillar nog det här.

Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing me tenderly: Åh den här gillar jag! Globen!

Så om jag får bestämma!;-)
Final: Agnes och Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng
Andra chansen: Star Pilots och Thorleifs
Internationella juryns val: Malena Ernman

Får se om jag hinner se mello ikväll. Jag ska nämligen ut på gallej med mina polare. Syrran hänger oxå med.:-) Ska bli sjukt skoj. Vi börjar med mat och sexparty hemma hos Maria. Gissa om jag längtar!:-D Men jag har fortfarande INGEN aning om vad jag ska ha på mig?!
Nu ska jag hoppa in i duschen iaf innan Loa vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar