onsdag 21 januari 2009

Musarm

Åh jag vet! Jag har varit jättekass på att skriva på bloggen! Men saken är den att vårat tangentbord har pajat. Lämnade in det idag och det skulle dröja tre veckor innan vi får ett nytt!
Hittills har vi använt skärmtangentbordet som det så fint heter, som man använder med hjälp av musen. Tror jag har fått musarm pga av allt klickande!;-D
Så syrran, Johanna, var bussig nog att låna ut ett av alla sina tusen stycken tangentbord som hon har nere i källaren.:-D Tack gumman du är bäst!

Här har vi hunnit med att gå på Grammisgalan (ja, iaf jag), åkt en sväng ner till Göteborg (jag igen), haft magsjuka och ja... Nu är allt okej igen.:-) Som tur var så var det en lindrig form av magsjuka så vi är friska nu.

Jiippiiii! Nu ska jag och min Larsgubbe se på film som vi inte har gjort på länge.:-)
Och till helgen kommer mina brudar och då ska vi glo på skräckisar och bara mysa! Gissa om jag längtar!:-D

Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar