söndag 26 oktober 2008

Vintertid

Imorse var det, i och med omställning av klockan till vintertid, sovmorgon för singlar och barnfria. Men eftersom jag föredrar man och barn så blev det ingen vidare sovmorgon för mig, trots utgång igår. Barnen var dock snälla och sov till ca 8:30, men dår var ju klockan ändå bara 7:30 eftersom jag inte hunnit ställa om klockan... Men det var det värt.;-)

Jag och mina brudar (Tessan & Linda) gick på Liquid och hade det väldans trevligt! Det var länge sen jag hade så roligt ute.:-) Däremot dansade vi nästan ingenting, vi som brukar bosätta oss på dansgolvet. Men det gjorde ingenting. Vi hade så mycket att snacka om. Och ni vet ju hur mycket man snackar med några glas med "huvvadricka" innanför västen!;-)

Träffade en massa roligt folk oxå. Nästa helg ska vi dit igen jag och Tessan, fast inte för att festa utan för att jobba. Vi ska vara karaokevärdinnor. Ska bli skitkul! Men jag oroar mig lite för om min hostiga, hesa stackars röst ska hålla hela helgen..... Dagen efter bär det nämligen iväg till Ånge för spelning med Sarek på kvällen. (Hoppas vi ses där! Var det nu är nånstans vi ska spela...)

Dags för lite kvällsfika, är jättehungrig!
God natt!
Pass och krum!;-)

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Hoppas att allt är bra med er, hela familjen.

    Jag sitter här och är så jävla ledsen. Fick en kommentar i min blogg ikväll från en som kallar sig Pluttan. Gå in och läs den. Den finns under mitt senaste inlägg. Människan menar att jag förpestar min familj, förstör mina barn och att någon borde göra något åt det innan barnen blir förstörda. Jag storgråter. Hur elak kan en människa bli? Jag sätter ALLTID mina barn främst. De är mitt allt. Men denna människa fick mig att känna mig som universums sämsta mamma på en sekund. Jag sörjer min man men det får man tydligen inte göra när man har barn. Han har inte varit död i ett år ens. Jessica, ärligt nu, tycker du at jag är konstig som fortfarande är ledsen över Peters död? Jag måste få höra från en vettig människa om det är mig det är fel på. Jag är så ledsen nu så jag bara gråter och gråter. Skriver till dig för jag vet att du är vettig och bra.

    Många kramar från Carina

    SvaraRadera