fredag 10 oktober 2008

Jobb, hamburgedressing och Idol :-)

Idag var det jobb igen. Jobbar nu hela helgen. Men det känns skönt dock att få lite kosing i slutet av månaden. Har ju inte jobbat på hela veckan och nästa vecka lär det inte bli så mycket jobb heller eftersom Lars jobbar. Men lite mer kulor än förra månaden ska jag väl ändå kunna rulla in. Hoppas jag.....

Idag var det jättelugnt vid lunchtid och stressigt som faan när folk ville komma och äta middag. Tydligen så hade ALLA i hela Ö-vik bestämt sig för att gå på Sibylla och käka!!! Men jag kan inte klandra dom, vi har ju god mat. Om man tycker om skräpmat då...;-)
Kunde inte låta bli att ta en hamburgare till lunch idag och mina fingrar luktar fortfarande dressing efter dressingflaskorna som jag fyllt på.

Bäst att bänka sig framför tv:n nu så man orkar se Idol innan ögonlocken faller igen. Haha, igår somnade både jag och Lars framför tv:n.:-) Vi var sååå trötta, men kunde inte låta bli att se en serie som vi följer. Och det var ju så spännande så vi ville ju se två avsnitt. Men tillslut satt vi typ sovande och lutade huvudena mot varandra så då fick vi bara lov att inse att vi var alldeles för trötta.:-) Kanske vi hinner med ett avsnitt ikväll...?
Fast då är det nog bäst att jag pallrar mig härifrån...;-)

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar