måndag 13 oktober 2008

I just löööve her!!!

Jippiii! En arbetskollega ringde förut ikväll och sa att jag kunde jobba under lunchen tis-tors denna vecka! Gissa om jag blev glad!:-) Money, money, money.... Även om det inte är jättemycket så är det iaf något. Thank you!
Lars jobbar natten så jag sitter här och ungarna sover. Har varit hos mormor (min mamma) och ätit nu ikväll. Gud så skönt att slippa laga mat!
Tack för det mamma! Älskar dig!!!

Nu är det en kopp te som gäller och några minuter framför tv:n innan jag ska nanna kudde. Hoppas barnen sover inatt... Natten som var sov dom inte särskilt bra, iaf inte Loa. Han har hostat och hostat och hostat lite till. Så nu har vi slem i halsen alla tre; jag, Lovisa och Loa. Men Lars, han har klarat sig han... Orättvist!;-)

Ja, mina polare (brudarmä) har ju lagt upp den här nya videon med Brittan på sina bloggar, så då måste ju jag oxå göra det!:-) (Men deras funkar inte, men det gör min! Haha! Tror jag iaf...)
I just löööve her!!! Hon är kuuung! Sa man det när man var yngre så blev man ju mobbad. Men nu är jag vuxen och står på egna ben och kan tycka i stort sett vad jag vill!:-) Och jag tycker att hon är bra! Aaaas bra! Så det så!!
Enjoy! She's hot!;-)


Sussilull! Och pass och krum!


Förresten! Måste bara lägga in en bild på min favorit seriemördare som är tillbaka i rutan.


Dexter, you wanna marry me?



1 kommentar: