tisdag 16 september 2008

Vardagen är underskattad

Idag har jag och Laila haft en heldag. Först lämnade vi tjejerna på dagis, sen gick vi hem till oss och åt frukost och sen har vi bara umgåtts hela dan. Skitamysigt!:-) Och ungarna har lekt och bråkat och haft det allmänt roligt.;-)

Tidigt imorse hade jag en liten intervju med P4 inför prövningen på Svensktoppen. Förhoppningsvis så gillar folk oss fortfarande och vi kommer med i några veckor. Man kan ju alltid hoppas.

Nu har min sambo bullat upp med lite ostkrokar och mys i soffan så jag ska krypa tätt intill och norpa några ostkrokar ur skålen.:-) Vi lär nog glo på nån film oxå som jag sedan somnar till utan att ha sett slutet... Precis som vanligt.:-) Vardagen är underskattad ibland, iaf av mig...;-)

Ha en skön kväll!

Här nedan följer några sköna klipp från passagen.se och Youtube.
En gammal goding! Minns ni den här reklamen? "Men snälla Åke...":-D



En annan goding. Jag bara älskar den här låten! Texten är så otroligt bra! Och vilken fantastisk sångerska sen!! Sån känsla! You go girl!;-)

1 kommentar:

  1. hahah nu har jag äntligen lagt till dig som favorit och så jag har skaffat mig en EGEN blogg!!!
    Jag vill bara vara Laila ibland
    kika om du kan hitta mig.

    SvaraRadera