måndag 22 september 2008

Första dagen på jobbet

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Eller ja, det är ju inskolning än så länge men sen kan det ju utvecklas till nånting mer. Så vad gör jag på mitt nya jobb?
Jo, jag steker hamburgare!:-) Ett skrovmål kostar bara 39:- så jag och mina gulliga kolleger (som verkligen förgyllt min dag och fått mig att trivas!) har väl gjort ca hundra skrov idag (nästan iaf, tänk på att Ö-vik inte är så stort och att jag måste få överdriva lite ibland...). Så nu vet jag hur man gör ett sånt iaf.;-)


Ett ganska bekymmersfritt jobb faktiskt. Jag har massor kvar att lära men om man jämför så är det ändå inte lika svårt som när jag jobbade på Guldsmederna/Smycka och Avis biluthyrning när man inte ser nåt slut på allt.


Ska bli kul att gå till "jobbet" imorn (för än vill jag inte ropa "hej", får se hur mycket dom har för mig...). Det är bara det att jag håller på att bli riktigt förkyld, nej, jag är riktigt förkyld! Och blir jag riktigt förkyld så brukar jag få feber och sånt skit oxå... Måtte den hålla sig borta så jag får visa vad jag går för! Det räcker gott och väl med rethostan jag har och dom hemska hostattackerna som kommer när jag minst anar och absolut inte vill ha dom!


Klockan är redan halv elva. Ska ta och göra mig några digestivekex och lite te med honung (eller håning som Lovisa säger :-) ) och plugga på menyn, som jag inte kan så värst bra än. Vet knappt vad som ska vara på/till vad... Men ett skrovmål kan jag göra iaf, hahaha!:-D


Natti natti!



Jag och min älsklingsgumma myser i soffan.

Här posar hon så jäkla sött!

Den 4 oktober ska jag klippa mig. Funderar på den här frisyren. Sååå jävla snyggt! Lääängtar!!!

Tjofisan i alldeles för stora stövlar.:-)

Min älskade goklump till son!

Tack mamma för den här! Love it! Men jag älskar dig mer!;-) Pyss pyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar