söndag 24 augusti 2008

Våran sommar i bilder och filmer

Den 1 juni var såklart en varm sommardag.


Den 20 juni. Loa hade nyss börjat resa sig upp.

Loa har kommit på att man kan sitta och leka i lådan.:-) Den 8 juli.












Den 12 juli. Lovisa posar glatt med en Piggelin i Vilhelmina.














Den 20 juli fyllde min lillasyster Anna-Maria 1 år.


Den 22 juli fyllde Lindas dotter Jennifer 10 år. Vi var såklart där och firade henne. Här ser ni kärleksparet Lovisa och Oscar.:-)

















Loa är lycklig över att han kan äta äpple helt själv!














Och här sjunger han i poolen.:-)















Min sommarflicka.Y















Och här leker min badflicka på stranden när vi badade i havet i Köpmanholmen.




















Lovisas söta kompis; Stina.















Min rock-tjej som sjunger i en Treo-burk!:-D














Min lilla kille som blivit så stor...!


















Fyra generationer. Den 10 augusti fyllde Lars mormor 95 år. Klart vi var där och grattade. Och så passade vi på att ta några bilder. Man vet ju aldrig när hon tänker trilla av pinn... På bilden: gammelmormor Carolina, farmor Gunilla, pappa Lars, Loa och Lovisa.















Loa är otroligt glad ut på det här fotot! (Han ser nästan lite läskig ut...)















Den 22 augusti var vi och fiskade. Lovisa tyckte det var jättekul.















Hon fick inte mindre än tre abborrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar