söndag 3 februari 2008

Shit happens...

Dagens och gårdagens outfit. Mina ohyggligt fula mjukisbyxor är allt bra sköna att ha på sig när man bara vill softa i hemmets lugna vrå.:-)
Fick inte åka hem direkt i frdags som jag skulle. En kund ringde och hade fel på sin hyrbil vilket resulterade i att vi var tvugna att byta bil åt henne. Biluthyrningens baksida... Men allt ordnade sig och förhoppningsvis så blev kunden nöjd.
I helgen har jag bara myst och plockat och donat och glatt mig över att vara mammaledig igen. Nu ska jag njuta av tiden som e kvar! Njuta njuta njuta!
Så därför ska jag och min älskade sambo se en film nu och mysa ner oss i soffan med en godis skål och en flaska coca-cola. Mmmm... För på helgen då får man!:-D
Ha de gott!
Lovisa hade kryddat till den här bringaren med lime-vatten med kattgodis!:-D Ser rätt snyggt och apptitligt ut men.... Tror inte de... Men så kul att jag bara kunde skratta! Vad får hon allt ifrån?!:-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar