måndag 18 februari 2008

Sex and the city!

Den här underbara saken fick jag av min älskling i Alla hjärtans dag present. De e alla säsonger av den bästa tv-serien som nånsin gjorts; Sex and the city! Fatta om jag blev glad! De lustiga e att kvällen innan satt jag och kikade på Traderas hemsida för att se om just nån sån box auktionerades ut.:-) Lars, du e underbar!!

Idag har vi inte gjort så mycket. På eftermiddan åkte jag och barnen till min kompis Laila och blev bjudna på mat. Tack för de vännen, de va jättegott!:-)


Imorn kväll ska jag och mina Pinkpanther-tjejer (vi e fyra stycken tjejer som älskar att träffas och dricka en drink som heter Pinkpanther och bara snacka skit, spela spel och mest av allt skratta! Helst så mycket att vi nästan kissar på oss!;-D) på en storseans med mediet Terry Evans. Tror på de övernaturliga men har aldrig varit på nåt sånt här förut. Så de ska bli otroligt spännande! Lämnar en raport om händelsen så snart som möjligt!:-)

Nu måste jag ta hand om min för tillfället olycklige lille son. Han brukar ligga nakenfis på golvet och sprattla så här dags, de e nog där som skon klämmer.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar