söndag 8 juli 2007

Min dag

Gissa om jag va trött imorse när jag klev upp. Har ändå lyckats hålla mig vaken hela dan. Klev upp vid tio, åt frukost och gjorde mig iordning för att åka upp på flyplatsen. Jobbade en timme och åkte hem. Åt lunch, väckte Lovisa från sin middaslur sen åkte hela familjen på Airworld med våra kompisar Laila och Petter och deras dotter Stina.

Efter de hämtade jag min bästis Tessans två små troll; Melwin och Noa och skjutsade hem dom till Bjästa. Satt i bilen en stund och surrade med Tess. Sen åkte jag hem för Lars (min sambo) skulle iväg och fiska med min syrra Johanna.

Åt middag och tittade på Ice Age med Lovisa. Somnade såklart i soffan medan Lovisa bäddade in mig med sina gosedjur och kom och pussade på mig med jämna mellanrum.:-)
Halv nio la jag henne utan protester. Fick t.o.m borsta tänderna på henne vilket är väldigt ovanligt.

Och nu sitter jag här och bloggar medan lilla "Torsten" i magen hickar och gör piruetter och kullerbyttor. Lars är påväg hem och ringde för en stund sen och frågade om jag ville ha nåt från Max. De e då man älskar dom som mest!:-D När dom erbjuder sin gravida fästmö en saftig hamburgare halv tolv på natten!:-D
Kommer han inte snart...?
Ha de gott!


Mina älsklingar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar