fredag 9 mars 2012

Badhuset it is!


Mammas älskade lilla finis som lärt sig att ta sig upp och sätta sig på stolarna. Jag törs inte lämna honom en sekund för han har nämligen inte lärt sig att ta sig ner än. Och orädd som han är så dyker han ner i golvet. Försöker lära honom hur han ska ta sig ner men det är inte det lättaste.

Nu strax ska vi dra till badhuset. Funderar på om Olle klarar sig med badbyxor eller om vi måste köpa badblöjor. Han hat redan bajsat idag så det borde vi slippa... Hoppas jag...
Och de badblöjor vi testat suger åt sig så himla mycket vatten. Så jag tror vi chansar på badbyxor. Han borde kunna ha Loas gamla. Gäller bara att hitta de.

Och baddräkt till mig själv... Vet inte ens om jag kan ha de två jag har...
Det blir spännande det här!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar