torsdag 10 februari 2011

30 dagar

Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag ångrar egentligen ingenting i mitt liv.
Men om jag måste välja något så får det bli att jag inte stod upp för mig själv i skolan.
Jag vet inte om jag ska kalla allt för mobbing. Men vissa saker var fanimej mobbing och sexuella trakasserier! Och jag ångrar att jag inte sa ifrån tidigare!
Men åandra sidan så har det format mig till den jag är idag.
Ibland kan jag undra vad jag var så rädd för då...

Men jag fick min revansch när jag var med i Melodifestivalen med SAREK 2003. Jag plockade bort all nervositet och ersatte den med "Nu jävlar ska ni få igen!". Efter det har jag inte så mycket ånger kvar. Det liksom rann av mig då, den där kvällen på scenen uppe i Luleå.:-)

Visst kan man ångra småsaker ibland. Men det är inget jag lägger ner energi på. Jag ältar inte utan försöker att göra det bästa av situationen. Man lär sig av sina misstag heter det ju.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar